čtvrtek 5. března 2009

28.2.2009


Shodou okolností je Majdě dnes 16 měsíců a v naší vesnici pořádala místní ZŠ karneval. Byly zvány všechny děti, tudíž jsme se také přidali, ač Majda neměla kostým. Jí to ale taky nevadilo. Hned se tam kamarádila s dětma. Vždycky někoho čapla za ruku a pak ho nutila s ní chodit dokola po celém parketu.


Tak v polovině karnevalu Majda čapla jakousi malou holčičku, princezničku. Chodila tak pořád okolo, zoufale koukala a když přišla k nám a já na ně promluvila něco ve stylu, že jim to sluší a kam jdou, tak se na mě ta holčička vážně podívala a povídá "Já vůbec nevim, čí to dítě je" .... no "naše" ... jé to bylo vidět jak se jí ulevilo. Hned se usmála a dalších deset minut tam chodily spolu dokola. V mezičasech se u mě stavily a já hned zjistila, že se ta malá princezna jmenuje Johanka. Když mi jí vrátila, Majda na mě vyžebrala bonbonky (lipo) a hned šupajdila zpátky za Johankou že jí taky nabídne. No nepochopila to, tak si musel vzít bonbonky strejda Michal :)

Žádné komentáře: