sobota 4. července 2009

13.6.2009

Tak tu máme dlouhoočekávaný výlet do Ratibořic. Je sobota, počasí napínavé. Pořád nevíme jestli bude pršet nebo ne, každopádně jedeme. Začíná se prý v devět tak ať to stihnem hned s první skupinou, dokud nejsou herci příliš unavení a zmožení.
Kvůli první fotce jsem přehazovala objektiv ze svýho oblíbenýho 18-55mm na 55-250mm protože bohužel tam měli zákaz šlapání na trávníky a přitom jim tam roste velká rarita (prý) a to Liliovník tulipánokvětý. No jakžtakž se mi ten květ snad přiblížit podařilo.
Při čekání na začátek jsme kapánek mrzli. A řekněme, byla to nuda. Bohužel skupinu v devět zrušili že nás prý bylo málo tak jsme čekali dalších dvacet minut až nás bude víc. V mezičase jsem tudíž cvakla něco u zámečku.
vodotrysk
kamarádovu maminku
kamaráda. Sem musím přihodit že jako souhlas s uveřejněním jejich tváři sem mám vychválit nejlepšího truhláře jakýho znám :) Takže dělal pro mě už spousty nábytku (se pořád stěhuju) a prostě jsem moc moc spokojená :) Kdo má zájem, může se podívat na truko.ic.cz :)
zámeček - děda s Majdou v popředí :)
vcelku pěkný proutěný nábytek, jen mě naštvala ta paní že jak jsem sedla že budu fotit, tak si na něj postavila ten novodobější hnědý košík s papírem o odbavených skupinách. Potvora :)
Tenhle maršálek nás učil slušnému chování u panského dvora. Měl docela srandovní řeč

A toto je paní kněžna
Slečna Hortenzie
Nějaké jejich příbuzné. Hrály tam na flétnu a zpívaly. Ty první dvě Majda moc nevnímala ale když dohrála ta poslední tak naše Majda spustila na celé kolo "ještě, ještě" :) No přídavek se nekonal, museli jsme jít dál :)
Tenhle pán upoutal mojí pozornost hned jak jsem ho zmerčila. Majda potřebovala při přesunu k němu čurat, takže jsme přišli pozdě, ale když jsme dorazili a já asi trošku nahlas prohlásila - no ten je super, toho si musim cvaknout - tak mě pán asi slyšel a fakt spolupracoval a koukal na mě celou dobu co jsem cvakala :) Přijde mi hrozně fotogenický a tahle fotka mi přijde nejzdařilejší z celého dne.
U pana pocestnýho jsem fotila i dědu jak loví kapesník. Bohužel Majda měla rýmu. Před odjezdem z domova jsem řešila dilema jeslti jet nebo nejet ale protože mě Majda překvapila a konečně se naučila smrkat do kapesníku tak jsme to prubli :)
No a jde se ke mlýnu. Cestou jsme potkali krajánka. Nutil nás i k hromadnému zpěvu ale Majda nejvíc ocenila nějakou hodně veselou a hlasitou písničku u mlýna (tam se taky účastnil se svojí harmonikou). Děda to točil i na krátké video a když jsme to Majdě pouštěli doma tak pokaždé tancovala jak smyslů zbavená :)
Pan mlynář. Bojovala jsem trošku s kontrastama kvůli sluníčku ale myslím že tahle fotka je vcelku dobrá :)
Mlynářova dcera Mančinka

Jedna tradiční fotka z těch míst. Zkamenělá babička s vnoučaty a psy. Asi na nás čekala hooodně dlouho.
Jenže naše výprava si musí prohlédnout kdejakou pampelišku :) No dobře, tady to bylo stádo oveček pod stromem :)
To teda není ten strom s ovečkama ale moc se mi líbil :)
Viktorka. Bohužel Šimon se nepohyboval u mě a já měla druhý objektiv u něj v batohu na zádech takže to že krásně spolupracovala a vcelku dobře koukala směrem ke mě mi bylo na tu dálku plat prdné :)
No a hajný. Ale o čem vyprávěl pořádně nevím. Přišli jsme opět pozdě


Barunka. Bohužel ten posed u stavení nebyl moc dobrý pro focení. Stín pro herce a všichni diváci na sluníčku - proti sluníčku.
Adélka s babičkou.
A tahle fotka teda není nic moc jenže to se muselo zvěčnit. Všechny děti seděly před babičkou na zemi a jen naše Majda využila připravené židličky u stolečku, kulisa nekulisa, co by se tam neusadila. Odtama se taky krásně poslouchalo :) Aspoň se měli diváci čemu zasmát :)
Splav
Včelí úly bez včel
To už jdeme domů a cestou jsme potkali v potůčku i malé kačenky
a vážku :) Kvůli té jsem si spálila zadní část těla od kopřiv

No a hurá na oběd a domů :)

Žádné komentáře: