pátek 17. prosince 2010

17.12.2010


Tak ve zprávách hlásili, že přesně za týden budou vánoce. A já dostávam naděleno už teď. Majda je poslední dva dny nějaká milá a hodňoučká až mi to připadá podezřelé :) Neříkam že nemá chvilky kdy se snaží prosadit svůj názor, ale to holt k životu patří a myslim že se to naučit musí. Ale jinak je tak sladká. Dneska jsem dokonce i díky tomu měla tak pozitivní náladu, že jsem se odvážila zkoušet nové věci. Pro někoho prkotina, pro mě naprosto unikátní zážitek :) Majdička mi pomáhala. Vánočky jsou pletené ze šesti pramenů (podle návodu na internetu) a chutnají tak dobře, že už jsme snědly spolu 2/3 jedné. Druhá zdobí stůl u babičky a dědečka. Musely jsme se pochlubit jak jsme šikovné :)
Recept mi dodala Terka a určitě ho ještě někdy zkusím. Dost mě to bavilo motat :) Třeba bych se tim mohla živit :D No ale to bych asi musela být podstatně rychlejší :)

5 komentářů:

Petra řekl(a)...

No teda, ty jsou nádherný!!! Hned bych si dala. Nám na pletení přijede babička;-) Taky jsem dělala, minulý rok, ale při pečení se mi rozjela:-)))
Petra

Talpinka řekl(a)...

Tahle se podle mě rozjet nemůže :) není vrstvená na patra. Je pletená ze šesti pramenů - podle videonávodu na youtube :)
A už není :)

Petra řekl(a)...

:-))) se ani nedivím u nás by taky dlouho nevydržela ;-)

Anonymní řekl(a)...

ahoj, chybí mi tu ten tleskající smajlík protože jsi moje skoro dokonalé dotáhla k dokonalosti :-D, nechceš 23. přijet a umotat mi tu moji? U nás je vrchol, 3+3+1 :-D Vypadají super, ale to jsem ti už říkala:-)

Katka řekl(a)...

Vypadají fakt krásně. U nás peče mamka a taky se jí rozjely. Ale má je tedy taky vrstvené. Ona z toho byla zklamaná, já jí říkala, že to přeci nevadí, že na chuti jim to neubralo. Tak mi pak pošli ten návod na YouTube, že se to umotá takhle pěkně na výšku.
K.