pondělí 12. září 2011

12.9.2011

Včera byl nádherný den. Navíc opět jedenáctého a prožili jsme si další poprvé. Možná na to jdu rychle. O dost rychleji než kdy dřív. Ale jde to samo. A navíc už nejsem v pubertě :) No každopádně, včera jsem oficiálně představila Petra i rodičům :) Trochu jsme se toho setkání oba báli. Možná kvůli utrapám se stavbou mostu, hasičárny a zabrání určitých useků naší zahrady. Kvůli jejich poničení firmou. Kvůli všem rozbrojům mezi šéfem Skanské, starostou a mými rodiči. Přiznám se, že jsem nevěděla jak se budou tvářit na to že je Slovák. Ale dopadlo to vcelku pozitivně. Mamka se smála a překvapeně podotkla že je Majda prd drbna :) No na to kolik toho namluví tak opravdu necekla jediný slovo. Ví co je to tajemství :) No a táta? Ten pronesl cosi že už se určitě někdy viděli, asi za plotem :) U betonování a tak :) Přežili jsme to :) a odjeli jsme i s Majdičkou do Liberce do kina na šmouly. Krásné odpoledne, ještě krásnější večer. Děkuji, že můžu být tak šťastná :)

3 komentáře:

Lucie řekl(a)...

Chybí mi tu fejsbůkový čudlík "TO SE MI LÍBÍ", klikla bych na něj nejmíň stokrát :D. Moc Ti to přeji! ;-)

Jindra Ch. řekl(a)...

přeji ti velice mnoho takových krásně prožitých dnů.a babí léto může být až do zimy....:-)

Anonymní řekl(a)...

Marti, tak to je úžasný!!!! MOC TI TO PŘEJU!!!!!! Jsem šťastná s Tebou :-) :-)
Katka