čtvrtek 24. listopadu 2011

24.11.2011

Dnes se mi splnil sen. Aspoň částečně. Vždycky jsem se hrozně moc chtěla jet podívat na Slovensko. Do Tater. Ty Tatry sice uplně nevyšly ale Slovensko ano! A na Oravě je taky krásně. Byla jsem moc zvědavá jaké to bude. Ale nejen příroda, místo, ale hlavně lidi. Jak mě přijme P. rodina.
Do Zákamenného jsme přijeli hrozně pozdě v noci. P. tatínek už spal. Maminka na nás poctivě čekala. Aby nás pozdravila. Majda byla po dlouhé cestě unavená a před maminkou se docela styděla :) Ale druhý den se dost rychle otrkala. Narozdíl od místních dětí. Jsou takové koukací a se mnou moc nemluví :) stydí se. Maminka a P. sestra jsou kamarádštější. Tatínkovi se přiznám mam problém trošku rozumět. Slovensky rozumím dobře, ale goralština je trošku na mě složitá :) To se poddá.
O víkendu jsme navštívili i druhou sestru v Trenčíně. Tam se teprve Majda vyřádila. Evička je stejný číslo jako ona. No a dověděli jsme se že nejsme jediní, kteří čekají přírustek do rodiny :) My v červnu, oni v červenci :)

Žádné komentáře: