pondělí 18. května 2009

28.4.2009

Tak dneska je Majdě přesně rok a půl, tedy osmnáct měsíců.
Já měla šílenou radost. Konečně se mi podařilo zaostřit na oko. No po dvou měsících se zrcadlovkou fakt úspěch. Je to bez blesku, jen s odrazem okna. Majda bohužel nějaká upocená tak je to na tý kůži vidět. A ještě hanba - palec v puse - ale to ty stoličky. Už na ty poslední vzadu čekáme fakt dlouho. Zase když cucá palec tak se zbytečně nevrtí tak to má i své klady ;o)








A moje srdcovka, kterou sem musim dát taky. Babička snesla z půdy. Tohle je panenka, které je letos 26 let. Pravda trošku ošuntělá (ta špína umýt nejde) ale je to moje láska. Dostala jsem jí k vánocům jako malá holka. První mrkací a ještě s tmavýma vlasama jako měla moje máma. Chudák ztratila oblečky, ale boty ještě má! Zatím!

2 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

Ten první portrét je úžasný ;o)

Janiko řekl(a)...

Nádherné portréty.