středa 27. června 2012

27.6.2012

Je to už trošku na palici. Včera jsem měla kontrakce až do večera a pak to nějak přešlo. Ne uplně ale nic moc. Po hodině jedna, z toho asi porod nebude že. Jenže opak je pravdou. Dneska po tom co jsme si s Peťou dali moc prima oběd se to nakonec nějak rozjelo. Řekla bych za pět minut dvanáct. Zítra už bych musela v půl osmý ráno na vyvolávačku. Takže ona se přeci jen narodit chce :)
Ve tři hodiny jsme hledali někoho kdo vyzvedne Majdu ze školky. Dědeček vytřeštil oči že už teda JEDEME, odhodil fošnu do trávy kterou právě někam nesl a už pelášil do školky. A my hurá do porodnice. Ty kontrakce dost sílily. Bylo jasný že tyhle už fakt nepřejdou. Nevím jak byly často. Určitě nebyly pravidelné. To jsme zjistili i pak v porodnici. Koukala na to i doktorka se sestrou... interval nic nic a pak tři najednou... pak zase nic nic a zase dvě najednou ... začínal to být mazec. Takže nás hospitalizovali. Ubytovali na porodním pokoji. Naprostá nádhera. Lehátko, velká vana kterou jsem teda nevyužila, rádio, záchod se sprchou hned vedle. Moc hezké prostředí. Optimistické barvy. A co bylo hlavní - jedna doktorka a jedna sestra. Obě moc milé. Ochotné. Vstřícné. Ony dvě a Petr mi byly opravdu obrovskou oporou i když celý porod nakonec nedopadl přirozenou cestou ale došlo na císaře. Já ale nejsem zklamaná. Potřebovala jsem vědět že to prostě opravdu nejde. Že za to nemůžou doktoři. Asi něco v sobě mam fakt špatně :) Zní to divně. Nicméně v Praze jsem se tenkrát ani neotevřela, zasekli mě psychicky a tak jsem jim nějaký příčný sval přes břicho jako dědičnou vadu mohla sotva uvěřit. I když mi to nikdy google nenašel, možná něco takového fakt je. Teď jsem byla připravená dost, ale maličká prostě nevlezla nakonec do pánve tak hluboko, abych jí byla schopná vytlačit. Věděla jsem že to nezvládnu a s císařem souhlasila sama. Nicméně s epidurálem a nakonec spinálem během císaře byl porod o něčem jiném než v Praze. Byla jsem u toho, při vědomí, byl tam se mnou i Petr, on chudák fakt trpěl. Trpěl se mnou, že mě vidí v tom stavu v jakém jsem byla. Ale zvládli jsme to. Se spoustou slz a malá se druhý den v ranních hodinách narodila :)

EDIT: chtěla jsem si sem ještě připsat jméno paní doktorky která malou rodila. S Majdou si to bohužel nepamatuju. Teď to byla paní MUDr. Zuzana Jörgová. Byla moc hodná

Žádné komentáře: