úterý 19. června 2012

19.6.2012

Je to už sedm měsíců bez jednoho dne, co jsem na tenhle blog něco psala. Nevím proč to tak trvalo. Jiné myšlenky? Pozitivnější nálada? Možná mam nutkání víc psát když mam nějaké trápení. Možná jsem potřebovala určité věci uchovat v soukromí. Nicméně dneska, možná trošku v rámci nudy, jsem se rozhodla, že blog trošku doplním. Určitě ne den po dni, ale na co si vzpomenu. Možná k něčemu najdu i nějakou fotku i když s mým focením vzhledem k tému stavu je teď trošku problém. Čekám kdy už, tak ani nevím jestli to doplnění za půl roku stihnu. Taky se ten zjev serveru a vpisování nových příspěvků za tu dobu změnil, tak budu muset některé věci znovu prozkoumat a zjistit jak fungují. Nicméně zkusím to. Objevuje se tu týdně tak kolem deseti návštěv, což se popravdě skoro divím, ale i mě to vlastně těší :)

2 komentáře:

Danka a Jaro řekl(a)...

Talpi, som rada, že dopĺňaš čriepky z predošlých dní,len tak ďalej.

Talpinka řekl(a)...

Dani snažim se ale tlak mi včera a dneska lítal že se k tomu zas nedokážu dokopat :) no možná něco dneska zvládnu :) Ale díky moc za podporu!