neděle 20. března 2011

20.3.2011

Jdu nahlásit že žiju. Žijeme všichni. Jen ten blog to nějak nevydržel. Moc mě to mrzí. Už jsem to měla za pár kdy bych dodělala první rok - každý den jeden záznam. Nepovedlo se. Už po druhé. Takže leda na potřetí. Problém je v tom že jsem poslední dobou neskutečně unavená. Celodenním hleděním do počítače v práci už mam problém přeostřovat oči na jiné vzdálenosti. Špatně vidím. Tento víkend jsem tedy zahájila ozdravnou kůru - a spala a spala co jen to šlo. Je to lepší. Ale na jak dlouho.
Zkusím sem zpětně doházet nějaké fotky z minulých dní. Bez komentářů. Nebo jen s minimem slov. Jen pro tu vzpomínku kterou na ty fotky mám. Nemám fotku na každý den. Jsou dny kdy jsem ráda že žiju. Že už je večer a že už můžu jít spát. Aspoň na těch pár hodin.

Tak jsem dojela až do února a vzpomněla si, že jsem sem k dnešnímu dni chtěla napsat ještě něco, co jsem už připisovala i na facebook. Ale tam myslím že se to za čas ztratí, tady by to mohlo být uchované na delší dobu. Ať to nevypadá že jsme jen sedření, unavení a téměř neživí :)
Majdička po obědě ještě u stolu zvedá ruce ke stropu a povídá: "Takhle zvedaj ruce policajti" a tak se ptám "proč policajti" .. "no protože, třeba když na ně lupiči nebo zloději střílíííí" :) ta to má v hlavě srovnaný :D je vidět že žije v ČR :D

Žádné komentáře: