čtvrtek 31. března 2011

31.3.2011

Čtvrtek. Ještě jeden den. A bude zase volno. Jak já miluju víkendy.
V práci jsem zas byla o hodinu a čtvrt dýl. Něco se tam musí změnit, protože takhle to nejde :) Ale o tom jsem psát nechtěla. Jen malá evidence přesčasů :)
Teď teprve jsem odvedla Majdu do postele. Je půl deváté. Nějak se jí nechtělo převlíkat se do pyžama. Když jsem odcházela, tak jsme si posílaly pusinky. Normálně jak se to dělá, plus zakončeně že si foukneme do dlaně směrem k té druhé. Majda foukala o sto šest a pak na mě volá.. "schovej si je do košile" (už mam na sobě pyžamo) a já si je strčila teda mezi knoflíkama jako že k srdci.. to ona povídá totiž že i do trička, jenže když mam tričko, mam obvykle i něco přes nohy a nenásleduje dnešní věta kterou mě dostala :D Volala na mě - "pozor ať ti neupadnou!!!" Načež já na ní jakože volala "Neboj, já si je držím!!!" no poslouchat nás někdo cizí kdo netuší co vlastně skrývam pod košilí.... :) Došlo mi to až na cestě ke svýmu teplýmu hrnku s cappuccinem :) ať žije večerní siesta.

Žádné komentáře: