pátek 29. července 2011

29.7.2011

Je noc. Nějak nemůžu spát, tak jsem se zvedla z postele. jen se převaluju. Myšlenky někdy pryč. Zkusila jsem mrknout jeslti nejsou nová data u jednoho zdroje do práce, ale budu tomuset hlídat ještě i zítra.
Čtvrtek proběhl dost v klidu. I když trošku lenošně. I když vlastně když si vzpomenu na ráno, kdy mi pračka zahlásila error 03 a já se zatajeným dechem hledala návod k použití pračky - to asi moc klidné nebylo. Asi nebylo ani lenošné z pračky po skleničkách vylívat vodu aby mi zbytečně netekla na plovoučku. Opravdu v kuchyni plovoukča je to nejlepší co šlo zvolit. :) No ale uraz pračky zažehnán. Nakonec jsem zjsitila že ve filtru byl do vrtulky namotaný kousek igelitu a na podruhé se mi ho podařilo odstranit kompletně. Pračka byla tudíž opravena a funguje vesele dál :) aspoň něco.
Hned po obědě jsem naložila Majdu do auta a jeli jsme do vedlejší vesnice odevzdat ten obraz na plátně. Pokecala jsem a v momentě kdy naše cesta měla pokračovat do Hejnic ke kamarádce co mě stříhá mi přišla textovka , že kamarádka nestíhá. Tak jsme jeli domů. Čas stříhací návštěvy jsem si posunula na sedmou hodinu večerní. Tentokrát bez Majdy. Byla tteda hrozně smutná, ale já se vrátila až krátce před jedenáctou. To by nevydržela. No a zítra čekáme návštěvu z Prahy. Velký bratr se přijede podívat na svojí sestru. Po dvou měsících. Prý nám dokonce ukáže i vysvědčení :) Ani nevím, jak dlouho tu s námi vydrží, ale skoro předpokládám, že protože je tu hodně práce, tak v neděli zase odcestuje :) No ale nebudu ho podceňovat :)
Lítaj tu na mě mouchy. Je to fakt nepříjemný. Letos je nějaká velká úroda.
Přemýšlím co mám dělat - po tmě a v tichosti. Oči mam jak baterky. Vzbudila jsem se ve dvě a ne a ne zabrat. Včera taky. kdo by řekl že mi stačí cca tři hodiny spánku. No asi ne na dlouho. Ale jak jsem psala. Jsem pubertálně roztržitá :) a asi holt ty hormony dělaj svoje :D
Asi to radši vypnu. Možná začínam i zívat - je půl čtvrté. Tak třeba na chvíli zaberu do šesti než zase přijdou rámusníci pod okna :)

Žádné komentáře: