středa 6. července 2011

6.7.2011

Musím říct, že už mám fakt velkou holku. Takovou rozumnou a moc šikovnou. Dneska poprvé mě dokonce nechala ať lenoším a sama si došla na záchod, pěkně zvládá spláchnout a umýt si ruce (o tom mě přesvědčuje přičichnutím jak voní mýdlo :) ) Sama se umí převléct z pyžama. Taky vyvenčit Ferdu! A ode dneška! Sama si udělala snídani. Vzala si chleba (asi bude fajn kupovat krájený, nabízí to možnost samostatnosti :) ) namazala ho máslem a marmeládou a přinesla mi to ukázat :) Chtěla mi dát i ochutnat beruška malá, ale na mě té marmelády bylo opravdu hodně. Myslím že i na ní. Protože ten chlebík ani nedojedla :) Ale byla fakt šikovná. Já už brzy budu moct prolenošit asi celý den :)

3 komentáře:

Jindra Ch. řekl(a)...

No vidíš,Majda ti za chvíli zvládne plno věcí a nebudeš se muset tolik starat.Šikulka. A bude ti to nosit do postýlky.Jen tak dál :-)

Katka řekl(a)...

Majdička je tedy šikulka :-) :-)

K.

Talpinka řekl(a)...

Nouze naučila Dalibora housti :D