čtvrtek 25. února 2010

25.2.2010


Hned ráno mi ukápla slza při pohledu do mailu. Dojetím :)
V sobotu jsme tu měli ve vesnici karneval a samo naše účast byla nutná. Majda má hrozně ráda děti a u takové příležitosti nemohla chybět. A maminka s foťákem netýrala jen jí. Vyblbly jsme se obě :) No a včera jsem nabízela bráchovi, jestli by třeba nechtěl jako webmaster některý ty fotky uveřejnit na obecních nebo školních nebo jakých stránkách, které spravuje. On nejdřív říkal že by to bylo dobrý ale že padesát fotek je moc, že jen pár jako loni.. no a dneska ráno když se vrátil z noční mi od něj přišel mail, že se mu fotky tak líbily, že nedokázal žádnou vyhodit a tak je tam nakonec nacpal všechny :) Od takového kritika mě to vážně moc těší :) I když si jsem vědoma že je pořád co zlepšovat :) TU k nahlédnutí.
No pak přišla babička a vymyslela na nás s Majdou výlet. Vzhledem k tomu, že na mě zas leze bacil (střídáme si to teď s Majdou co tři dny), tak jsem moc nadšená nebyla. Ale jela jsem. Byla jsem asi po třech letech dokonce v cukrárně a užila si super hystericky vztekací dítě. Během dvou hodin jsme dostali od uplně cizích lidí tři lízátka a jeden bonbon jen aby se to dítě uklidnilo :) Ale jinak je správňácká když nemá zrovna zatemníno. Hrozně se mi líbilo, když jsme byli v jednom krámu, tam přišla holčička a tak na sebe koukly a Majda hned - Ahoj holčičko, máš pěknou čepičku :) Holčička z toho byla kapku vyjukaná, asi v rozpacích, nezmohla se chudák na slovo a Majda se pořád tak snažila :) to jsou ty naše hovory a hry s panenkama. Pořád musíme povídat. Sama se moc seznamovat neumim ale Majda mě to asi naučí :)

1 komentář:

Miška řekl(a)...

Talpinko, fotky jsou moc pěkný, jsi fakt dobrá. Já jsem karneval zkoušela jednou a použitelných fotek bylo do deseti (podotýkám s zplné karty...). Moc pěkný!