pátek 26. února 2010

26.2.2010


Se tu usmívám. Právě jsem udělala zas pomyslný krok k dospělosti :) Za měsíc devětadvacet. Musím trénovat :) Pamatuju si jak mi mamka jako patnáctileté puberťačce říkala - to nevadí že ti to pivo nechutná, ono ti zachutná až budeš dospělá. Tak pořád čekám. Čekám až jednou dospěju a vim že to poznám podle toho že mi bude chutnat pivo, whisky, fernet, rum, ... kdo ví co ty lidi všechno pijou. Ani víno nevyhledávám. Až dneska :) Rozhodla jsem se překonat svůj odpor, poručila jsem svýmu obličeji aby to nijak nekomentoval, řekla jsem žaludku že to prostě zmákne a nechala si od vlastního otce podat celou lahev slivovice :) Ty bacily prostě z těla musí ven. Nemůžu být pořád grogy. Pomůže to? Nevím. Nalila jsem si jen asi půl štamprle - píše se to tak vůbec :D a dala na pokyny - nádech, kopnout, polknout, VÝDEEECH! Vydržela jsem to. Brvou jsem nehnula, poprvé v životě jsem se nezakuckala, prostě jsem to polkla a ŽIJU! :) A takhle se z abstinenta stává alkoholik :)




už je to tady

Tak jsem se dočkala. Toho, před čim mě mamka varovala když jsem se tak těšila že Majda bude konečně jednou mluvit. Jde jí to tak dobře. Dneska jsme se s babičkou u oběda vyloženě prořechtali. Ty myšlenkový pochody nechápu. Budu muset nosit asi notýsek po kapsách abych si to mohla hned psát. Nejlepší by bylo video, protože psaný text postrádá tu její mimiku. Úžasná. Ale čeho že jsem se to dočkala?

"a proooooč?"

říkala to už včera, netrklo mě to. Dneska u večerníčka jsem ale netušila co po mě chce za odpověď. Prý bude pohádka o drakovi. Ne bude Rákosníček. Jak Rákosníček vysvobodil zakletou labuť,která vůbec nebyla zakletá. "A prooooč" Jak to protáhla. Co proč? bude Rákosníček nebo proč zachrání tu labuť nebo proč ta labuť nebyla zakletá? Zrovna tak jsme zadělali těsto na rohlíčky a těch proč se taky pár zjevilo. Můj mozek za ty dva roky zlenivěl a teď asi bude muset nastartovat aby vymýšlel PROČ SE VĚCI DĚJÍ :)

Žádné komentáře: