čtvrtek 25. února 2010

Návrat?

Máme tu další nový rok. Opět únor. Jako když jsem loni začínala. Poslední dobou pořád přemýšlím nad tim jak jsem to tu opustila a že je mi to líto. Už je to rok co mam zrcadlovku. Fotím jak zběsilá. Netvrdím že každý den, ale pořád s tim prudím okolí a pořád ráda :) Řekla bych že se na to už začíná občas dát i koukat. Nicméně blog flákám. Je mi stydno. HLavně proto, že přicházím o ty vzpomínky protože můj mozek momentálně na úrovni dvouletého dítěte chátrá.
Dneska jsem si četla co jsme měli před rokem k obědu. Rozesmálo mě to. Rizoto jsme měli včera. Skoro na den přesně se to trefilo :) A Majda jak roste. Není škoda mít to všechno jen schované u sebe na disku? Navíc s mym odhodláním zálohovat.. co když odejde disk. Vyškubu si všechny vlasy? Bylo by to smutné.
Zkusím jak to půjde. Nebude to asi uplná 365-tka jakou vídám na internetu. Ale zkusím ten návrat.

Žádné komentáře: