neděle 28. února 2010

28.2.2010


Dívám se na datum, vypadá to jako slabé výročí... budu počítat - dva roky a čtyři měsíce, takže 28 měsíců co se Majda narodila. Navíc osmadvacátého :) Pěkné :) No je to kus ženské :)
Zrovna teď jsem se fakt musela smát. Nechala jsem jí hlídat dole. Majda tam ale nevydržela a přišla zrovna když jsem dávala prádlo do pračky:
"Maminko, co to tady děláš?"
"Dávám prádlo do pračky"
"A proč?"
"Protože ho musim vyprat"
"A proč?"
"Aby bylo čistý"
"A proč?"
"Abysme ho mohli nosit"
"A proč?"
"No proč se asi nosí prádlo?"
"proč?"
"Aby nám nebyla zima"
"A proč?"

No ukončil to jen můj smích, asi bysme pokračovali až do večera :D A Majdička tu pak začala běhat po obýváku a hulákala na všechny strany - Always always :D Myslí si že je to nějaký hodně vtipný slovo, tuhle pronesla něco co znělo takhle a já se smála a jeslti ví co to znamená a ona si od té doby myslí že je to sranda :) Jen je zvláštní to spojení PROČ x ALWAYS :)

Původně jsem chtěla nafotit to vyprané prádlo :) ale když je to výročí tak jsem se pokusila zdokumentovat nás spolu :)

Žádné komentáře: