čtvrtek 13. ledna 2011

13.1.2011

Jim si tak v klidu oběd. Měla jsem už čtrnáct dní chuť na špenát. Byla jsem ráda když byl tenhle týden v nabídce a bezkonkurenčně vyhrál. Majda mi pomáhala. Ptala jsem se jí jestli měli taky k obědu špenát. Děti ve školce si totiž nevybírají. Mají jídlo dané. A ona říkala že jo. A že jí moc chutnal. Ale nikdo jinej ho jíst nechtěl :)
Pamatuju si když jsem Majdě dávala poprvé špenát. Taky ofrňovala nos. Vypadá to dost podezřele. Je to zelený a člověk neví co od toho čekat. Odmítla to jíst. Po druhé jsem jí namluvila že je to omáčka. Slovo omáčka tenkrát znala a tak vytušila že jí to chutnat bude. Vzala jednou do pusy, pomlaskala a nakonec zblajzla uplně všechno :) Od té doby se špenátem fakt problém nemáme. A jsem ráda.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ahoj, díky za inspiraci -špenát taky milujeme -hodně česneku a je i antibiotický:-):-)některý den udělám, už taky pořád nevím co vymýšlet.