neděle 16. ledna 2011

16.1.2010


Tak to vyšlo!
Ráno jsem sice měla trošku depku, když mi Majda začala vykat. Nevim co je v tý školce blbnou :( Myslim že takhle malí človíčci z toho nemají rozum. V jiných školkách se říká paním učitelkám křestním jménem nebo teto.. a tady asi... nevim... Nevím kde jinde by k tomu mohla přijít.
Pak mi trochu zvedla náladu. Říkala že si budeme dávat hádanky...
Bylo to asi v tomhle stylu:
Tak já říkam. Je to velký, má to dlouhej krk, je to žirafa, má to dlouhý nohy takhle, Je to veliký. Co je to?
No uhodli byste to? :D
Takhle na mě zkoušela ještě hrocha, krokodýla, kuřátko a nevim co všechno ještě... a já si marně rozpomínala na hádanky tymu čtyři rohy, žádné nohy co je to :)
No a odpoledne. Jak jsem psala - to vyšlo. Sice Se kapku nějak nevydařilo to, že po našem příjezdu si malého Lukáška odvedla babička s dědečkem na procházku - nějak rodiče nedokázali říct že jsem přijela jejich krásného kloučka fotit. Ale po hodině a půl ho vrátili a já něco vycvakla. Sem dám jen jednu fotku.
Trošku mě mrzí jak maj vesele vymalováno. Je to sice prima pozitivní, ale na těch fotkách to nějak nemůžu doladit :) mam sice ještě i nějaké fotky v barvě ale tahle černobílá mi připadá stejně nejkrásnější :)

Žádné komentáře: