sobota 13. listopadu 2010

13.11.2010

Pojmenuju pod fotky Majdičky kamarády ze školky :) v růžových šatičkách Nikolka, ta se o Majdičku moc hezky stará a Majda jí má moc ráda. Vedle ní malý Šimon, pak Pepíno a Šárka. Pepína známe už z prvního maškarního (taky v historii tohohle blogu) a Šárka se Šimonem, to jsou takový hodný upovídaný děti, které jsme potkávali hlavně v zimě při bobování :) Ty starší holčičky bohužel neznám :)
Přivítali jsme Michaelku, Ondru a Samuela.
Míša
Ondra s Barborkou. Tuhle holčičku jsem si chtěla už dlouho vyfotit. Má obrovský kukadla. Škoda že jsou v těch prostorách tak tmavý místnostni. Snad se někdy zadaří a budu fotit i venku :)

Linda a Samuel
jedna rodinka :)
Druhá rodinka :)

Třetí rodinka :)

Už mi minulý týden říkala Petra z práce jestli přijdu a když mi i včera večer volali z obecního úřadu, tak jsem dneska opravdu šla. Další focení vítání občánků u nás v obci. Poprvé s novým starostou. Místostarosta přihlížel a učil se. Přívítali jsme dva kluky a jednu holčičku. Potykala jsem si s ženskýma na úřadu - že prý se tam stejně budu teď vyskytovat asi furt :)
No a až do noci, do dvou do rána, jsem upravovala fotky. Je mi totiž jasné, že když to neudělám hned, tak už nikdy. Až do konce listopadu to vypadá že nebudu mít pořádné volno :(
Myslím, že jsem fotek dala na blog k téhle události dost, ale kdo by se chtěl podívat na všechny co jsem nabídla k tisku, tak jsou zde

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Fotky se Ti povedly :-) :-)
K.