pátek 19. listopadu 2010

19.11.2010


Konečně po dlouhé době pozitivní den. V práci málo objednávek, končila jsem opravdu včas. A přijel kamarád z Krkonoš. Strýček Krakonoš s druhou částí kuchyně a hlavně s nastaveným uchem. Jsem tak ráda že ochotně poslouchal. Aspoň na malý revanž jsem mu upekla perník :)
Majdička dneska přinesla ze školky uplně supráckej obrázek. Prej jí s nim nikdo nepomáhal. Budu ho muset naskenovat. Neskutečný jak je šikovná. Oni sice paní učitelky psali že je to kolečko a Majdička tvrdí že je to pejsek Ferda - ale i tak to vypadá úžasně efektně. Povídali jsme si o postupu výroby v jejím novém pokojíčku u babičky. Udělal si tam z postele trampolínu :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Krásný fotky -Majda je už prostě velká školkařka:-)

Katka řekl(a)...

Tak co, už máš ten obrázek naskenovaný? Jsem zvědavá :-)
A ty fotky máš moc pěkný. Moc se mi líbí ty Tvoje úpravy.
K.

pajJka řekl(a)...

Mas krasnou holcicku... Zajimava fotka, mam rada kolaze! ;) :)