sobota 27. listopadu 2010

27.11.2010




Tak a je tu sobota. Budu mít na blogu díru ale nejsem schopná si vůbec vzpomenout co bych sem měla zásadního napsat. Něco význameného. Jen práce práce práce. Práce do Prahy a ubytování v práci tady u nás. Ubytování proto, protože ve čtvrtek jsme odcházeli z práce ve čtvrt na deset večer, včera tušim kolem sedmé a dneska nějak před třetí. Ale inventura dodělaná. Nakonec jsem nedělala v kanclu, protože by tam pro mě nic zásadního na práci nebylo. Chodila jsem po skladě a počítala kusy. Jsem ucaprtaná a vím jednu zásadní věc. Kozačky nejsou zimní boty. Chci normální pohorky. Je mi jedno jestli vypadaj hůř na noze - nehodlám mrznout. Od zítra slibujou velký sněžení a zimu a s tímhle v práci nevydržím.
Jo na něco jsem si vzpomněla, ale nebudu k tomu vypisovat zvláštní den. Včera mě Majda viděla akorát večer - ukládala jsem jí spát. Ve čtvrtek jí ukládal dědeček. Usnula dost pozdě. Prej i trošku brečela že se jí po mě stýská a tak když jí dědeček četl pohádku na dobrou noc tak cenzuroval pasáže o tom když za Honzíkem z Honzíkovi cesty přijela maminka :)
No ale chtěla jsem psát původně o včerejšku. To jsem šla uspávat já. A Majda mi hrozně chtěla před spaním zpívat. A tak zpívala a pak začala přetvářet písničku. Zpívala "Skákal pes, přes oves, přes zelenou louku, šel za nim dědeček a dal mu na zadeček" :D Odbourala mě na čtvrt hodiny :D Neřekla bych že to slyšela ve školce. Zkoušela přetvářet i jinak písničky, ale tohle se jí dokonce rýmovalo :) Překvapila :)
No a dneska původně chtěla spát v pokojíčku co má dole u babičky ale když pak šla ještě před spaním na záchod, tak znejistěla a rozhodla se že bude spát radši tady nahoře. Do půl desáté ale ležela na gauči že bude spát tu. Udělala jsem výjimku v domění že tady usne jako tušim ve středu. Ale nepodařilo se a když přišla po čtvrté že chce pochovat tak jsem jí chovala cestou po schodech nahoru do postele. Je v mojí. Hlídá mi tam místo. A už je ticho. Myslím že prostě na spaní potřebuje tmu a klid :)

2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Já myslela, máš boty podobné jako mám já. Jinak já jsem i dětem na zítra už vytáhla sněhule. No ony to nejsou klasické sněhule, ale mají uvnitř chlup a jsou vyšší.
Písnička pěkná :-) :-)
K.

Anonymní řekl(a)...

Ta poslední fotka je skvělá, jak z nějaké staré plemenné knihy:-D nebo jak to nazvat, nádhera:-)