pondělí 22. listopadu 2010

22.11.2010

V rychlosti před spaním, už bych to vypla ale nechci zase tápat, kdy který den co se stalo.
V práci to dneska vcelku šlo. Taky proto, že jsem z ní mohla odejít dřív :) Jela jsem zas k zubákovi. Čekám že mi ho brzy zakážou. Příští týden tam musim zase. Rozvrtal mi moudráka a uvidí se co to do příštího týdne udělá. Buď půjde ven nebo ho nějak zaplombuje. Bolel mrzák i po umrtvení.
Odpoledne jsem došla pro Majdu, zaplatila obědy a školku, odvedla Majdu k babičce a razila zase směr Frýdlant, tentokrát na nákup. Postrádáme nějaké pečivo, pití.. no standard.
Večer jsem zjistila, že zítra přijdou asi poštou dva balíčky. Snad se s tim pošta nebude nikde toulat. Už se těším. Majda ten svůj dostane až k ježíšku, já si ježíška nadělím okamžitě :) No a hned po tom, co jsem oplývala radostí, optimismem a převažovaly u mě samá pozitiva a sociální jistoty - v tu ránu koukám že má Majda pomalovaný punčocháče fixama. Jedny z mála punčocháčů, který jsou bez děr, nevytahaný, dobře barevný a zkrátky vhodný do školky. Já prostě nevim čim tu její kreativitu brzdit. Papíry máme na každým rohu ale přece je zajímavější kreslit na oblečení, konferenční stolek, zeď, komodu, podlahu, atd. atd.
Aspoň že šla relativně brzy spát. A já jdu taky :)

Žádné komentáře: