čtvrtek 20. května 2010

20.5.2010


Ve Frýdlantě u vodárny jeden památný strom
Jela jsem se s Majdou projet jinam než tu v Dětřichově. Taky i proto, že jsem nutně potřebovala do zlatnictví. Minulý týden jsem si tam nechala zvětšit trošku ten můj prstýnek. Nechci ho sundat. Pořád na Tondu dost často myslím, na druhou stranu, nosit ho pořád na prsteníčku levé ruky asi dost odrazuje od seznamování okolí. Už jsem narazila i na jednoho, kterému vadil a dal najevo že koupí jinej. Pro mě je to kus minulosti a sundat ho nechci. Zatím určitě ne. Akorát na pravé ruce mam prsteníček trošku vyžratý, tak musel šupajdit do zlatnictví :) Už si na něj zvykám a pořád na něj hledím jako když byl tenkrát nový. Je to už pět let co jsme si je vyměnili. Bez jen několika měsíců (8.7.2005). Hrozně to letí.

Žádné komentáře: