sobota 8. května 2010

8.5.2010






Tak tu sedim po dni plném relaxu. Teda ne že bych se válela... mam vyprané prádlo, většinu i usušenou. Ještě kdyby se našel někdo, kdo by to moc rád vyžehlil. Nejsou lidi :) Majda byla dneska v moci dědečka. Vedle v hasičárně totiž hasiči pořádali den otevřených dveří, točili tam prasátko na rožni a hasili malý dřevěný domek :) Původně jsem si myslela že budu mít den pro sebe, třeba někam vypadnu, jenže dědeček odpoledne přišel, že se mu vybila baterka ve foťáku a jestli tam teda půjdu ten hasičskej zásah nafotit. No zaujala jsem pozici na místě za potokem a něco nacvakala.. Ale je to spousta momentek. Zkoušela jsem zachytit nějaké nálady a pocity těch přítomných lidí - byla jsem jak nějaký tajný agent :) No a pak teda jsem se po akci sbalila a že jdu domů a dědeček mi řekl něco ve smyslu - ty jsi ale matka - jako že mu necham Majdu na krku a klidně si jdu pryč :D A přitom já ho k hlídání vůbec nenutila! :) Takže matka nematka, odešla jsem, přečetla jsem si dvě kapitolky o blesku, pověsila další prádlo, okoula nějakej pořad v televizi a byl večer :) uteklo to jako voda. Majda se vrátila ubrečená. Nechtělo se jít tamodtud. Chtěla hasit :) Teď už zařezává. Já byla ještě pověsit prádlo, protože ráno než se vyhrabeme dolu, tak už by mohlo být suché. Ještě teď večer tam hraje romale :)

Žádné komentáře: