pátek 7. května 2010

7.5.2010






Konečně nás navštívilo sluníčko! Rozednívá se naše mysl, začínají nás opouštět chmury. Babička Majdě koupila dopoledne novou modelínu, krásně barevnou - tak jsme z ní vyráběli kytičky, kočičky, mráčky, sluníčka, domečky, stromečky i s dárečkama a ozdobičkama :) No a taky korálky. Ta doza, ve které se modelína prodává, slouží jako kasička, takže babička hned naváděla Majdu, že kdykoli dědeček přijde domů, že má odevzdat nějaký korunky a že až to bude plný, tak Majdě za ty penízky maminka koupí auto :D Chudák dědeček. Jsem říkala, aby si pak nerozmyslel návraty domů a netrávil radši volný čas jinde - kde z těch peněz bude něco mít :) Odpoledne jsem pak zahlídla jak se děda snaží být pracovitý se sekačkou v ruce tak jsme mu šli pomoct a já si to taky zkusila :) To byl relax. Ještě kdyby se dědeček nevypařil a Majda po mě pořád něco nechtěla - tu na houpačku, tu z houpačky, tu konvičku naplnit vodou, tu na pískoviště. Takže nakonec jsem sekačku vrátila dědečkovi a začala si užívat opětovně svojí mateřskou dovolenou. Docela mi z toho hrabe. Ale Majda za to nemůže, to ne. Dneska byla docela hodná. Jen ten stereotyp je ubíjející.

1 komentář:

Danka a Jaro řekl(a)...

Fotka č. 2 je prenádherná.