neděle 2. května 2010

2.5.2010




Dneska nic moc nemám. Neděle byla taková dost klidná. A to píšu i přes to, že nám Majda předvedla pár krásných hysteráků :) Asi už si zvykám.
Ráno, když se probudila, tak jsem jí dala snídani a šla si ještě lehnout. A když jsem se probudila, tak jsem zjistila že snědla i mojí snídani. Brebera jedna. Chtěla mi dát pár posledních drobků abych se nezlobila. No jo no, kdo pozdě chodí, sám sobě škodí :) Aspoň nenakynu.
Venku bylo ošklivo, tak jsme trošku doma blbnuly foťákem.Majda tancovala, dělala obličeje - unuděný i vyjančený, předstírala že se nehejbe za uplatek ale hejbala se permanentně :)
Když jsme byly v kuchyni, tak mi říká: "Maminko, hele, holubi" .. tak letím pro foťák jak správně postiženej maniak a když doběhnu k oknu, tak se oba dva krasavci vznesou a odletí.. nemam slov. Majda ano: "Maminko, nebuď smutná, nech je letět. Oni se vrátí. Prolítnou se a vrátí se, nebuď smutná!" :)
Pak jsme byli dole u babičky a když jsme byli s dědečkem v obýváku a Majda byla u babičky, tak jí prý babička posílala, aby nás dva zavolala k obědu. Jenže Majda chtěla zrovna nějakou mlsku, tak babičku odbyla: "oni nebudou jíst, oběd je hnusnej" :) Chudák babička. Takovou práci jí to dalo. I guláš i bramboráčky byly moc dobrý :) Majda nakonec taky jedla a oblizovala se :)
Odpoledne jsem pořád čekala, jestli přestane trošku mrholit že bych vyběhla někam vyfotit vodu do soutěže, ale prostě mi dneska počasí nepřálo. Takže ach jo, nic nemám. Ale stejně si jí jednou zkusím. Jen co počasí dovolí.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No téda, ty BW fotky jsou parádní! Nejvíc se mi líbí ta prostřední ;-)