úterý 25. května 2010

25.5.2010



Dneska jsem musela s Majdou k doktorce. Už od soboty řešíme že je nějak osypaná. Nejdřív jsem se lekla nějaký dětský choroby ale nic neodpovídalo příznakům. Navíc nemá teplotu, je živá, veselá, hopsací, skákací, hlasitá - jen se jí dělají fleky po těle. hotová kopřivka. Dneska před obědovym spánekm se jí udělal tak velkej flek na šíji, že jsem nevydržela a naložila jí po spaní do auta a odjeli jsme. Paní doktorka mi potvrdila že to bude nějaká alergie, nabídla pár možností na co by to mohlo být, ani jedna se mi nepozdávala a předepsala kapky Zodac. Tonda je taky bral. Prakticky od jara do podzimu. Teda ne kapky ale Zodac ano. Byl alergickej na kde co a vypadá to že ta chudinka moje malá dědila. No budem pozorovat a třeba něco vypozorujem. Buď příští týden na další poradu a nebo za čtrnáct dní prý zodac zkusit vysadit co se bude dít. Jsem na to zvědavá.
Teď večer jsem se hrozně nasmála. Přečetly jsme pohádku o Smolíčkovi, pacholíčkovi a Majda pak začala vykládat svojí pohádku. Uplně jsem nechytla začátek v paměti než jsem došla pro papír a tužku ale ta první věta je jasná :) no a pak ty myšlenkový pochody - jsou taky zajímavý :) Hrozně jí bavilo koukat na to jak občas píše tužka dost podobný klikyháky, občas uplně jiné a nadšeně diktovala co mam ještě napísat :) Já teda dost škrábala ale to ona nepozná :) Zatím :)

1 komentář:

Miška řekl(a)...

Jééé po dlouhý době nakukuju a strašně moc chválim změnu šablony! Tahle ti stopro sluší víc! ;o)