středa 5. května 2010

5.5.2010



Středa. Den bych tak řekla takový normálnější. Akorát mě hrozně třeštila hlava a bylo nějak špatně a nevim od čeho. Ale už je to dobrý. Pomohla až večeře a chleba s marmeládou. Tak možná to bylo všechno hlady :)
Babička Majdě dneska dopoledne sundala z půdy brusle po mně a bráchovi. Dá se u nich nastavit velikost přes šroubek a matičku, tak jsem chtěla trošku vyniknout a tý Majdě radost udělat a zmenšit je na doraz hned. Jenže velký jenže. U dědečka v garáži jsem hledala vhodné nářadí, kterým bych se k matičce dostala a povolila jí a v tom "bordelu" jsem našla akorát nějaké udělátko, které netuším jak se jmenuje a jak se přesně používá - dobře, to už tušim, dědeček mi to při obědě ukázal... ale mezi tim jsem to udělátko zničila a on si musel dojít pro jiný... ještě že měl dvě. Každopádně dostalo na frak moje ego a já si připadala zas tak nicotná. V celym baráku nebyl nikdo kdo by pomohl - i když tu bydlí tolik lidí. A já si prostě musela něco dokázat. NO a tak na mě zas přišla depka co já můžu dělat bez chlapa... ani ty pitomý brusle nedám dohromady. Levá.
No dost obviňování. Odpoledne jsme s Majdou brusle vyzkoušely. Sice jí jsou pořád trošku větší, trošku víc než by asi měly, ale obvázala jsem jí je tkaničkou ještě i vprostředku mezi páskama, tak držely dobře a Majda teda jezdila slušně. No dobře, spíš chodí.. ale nepadá tak moc. Spadla všehovšudy třikrát. Poprvé slibovala že už nikdy nespadne a po třetí říkala že už nikdy bruslit nebude :D Tak jsem na ní zvědavá jestli jí to ještě chytne. Možná bych jí měla nacpat do tepláků nějakou plínu aby měla kdyžtak měkkej dosed :)

Žádné komentáře: