úterý 14. září 2010

14.9.2010

Dneska jsem dokompletovala fotky ze srpna. Doházela jsem poslední srpnový den. Ještě mě čeká zpracovat zoo ale není to tak důležité jako zkrátit tepláky.
Byly jsme totiž v krámu a cestou zpátky jsme se domluvily s učitelkama ve školce, že zítra Majda přijde. Chvíli jsme tam s nima pobyly, Majda si pohrála s dětma, zajezdila na kole, zklouzla se na klouzačce. Hodně se tam s ní kamarádí chlapeček, říkají mu Pepíno. Pořád za Majdou běhal ať si jde zkusit klouzačku, a že má míč a že by chtěl hrát fotbal a na to musí být dva a on by ho chtěl hrát právě s Majdou :) bylo to tak roztomilý :)
Ještě si pamatuju ze školky holčičku Barborku. Tak roztomilý dítě. Hned mi cukaly moje fotografický nervy a říkala jsem si - ještě že mam foťák doma. To by asi učitelky byly dost překvapené, kdybych přišla do školky a začala si tam jak úchyl fotit cizí děti :) No ale byla fakt miloučká.
Doma. Máme naházené nahrubo omítky a zase nám tu hučí vysoušeče. Taky tu byl instalatér aby opravil odpadní trubku co mam ze shora, protože kdykoli jsem prala, tak se dole tvořila povodeň. Nějak se to asi hnulo a někde to teklo. Jen když to chudák opravoval tak mě to nedošlo a pustila jsem vodu. Potřebovala jsem Majdě vypláchnout flašku na pití. A on chudák volal, jestli bych mohla chvíli nepouštět vodu :) Kdyby mi to táta tak deset minut před tim nevolal :) no nedošlo mi to :) Jako malá jsem byla blond :)

Jo a ještě jedna z Majdiných hlášek dneška: Maminko já se těším do školky - jo? a co já? - no ty budeš doma pomáhat babičce s tou kuchyní přece... (na vteřinku se odmlčela a pokračuje) a když jim to nepůjde tak jim dáš pívo :)
Kam na to chodí fakt netušim :)

Žádné komentáře: