čtvrtek 30. září 2010

30.9.2010

Dneska jsem odvážně neodvážně Majdu do školky poslala. Už moc nesmrká, jen mi začíná nějak kašlat. Ale jen dvakrát jsem jí slyšela. No odpoledne jsem si pro ní šla a sotva mluvila...... chudák. Ale nikdo mi nevynadal.
Doma jsme nastolili léčbu. Protože díky tomu že byla ve školce, tak já bleskem odjela do Frýdlantu, vykoupila jsem tam lékárnu. Už tam chodim na nákup jak důchodci s lístečkem abych něco nezapomněla. Nákup za nemalé peníze, léků plná taška :) No a hlavně mam sirup s echinaceou. Pár lidí mi ho chválilo a zahlídla jsem i jak jí opěvovali v Loskutákovi o víkendu, takže šup sem s ní. Už nejde nic ztratit.
Mi se začalo ulevovat už během dne. Asi dobré placebo :) Dokonce jsem začala uklízet. Vyprala jsem povlečení abysme spali v čistý posteli. Majda pak večer chválila jak máme krásný postýlky :) Jako by to nové čisté ještě nikdy neviděla :D

Žádné komentáře: