čtvrtek 9. září 2010

9.9.2010

Druhá fotka je spíš pro pobavení :) Ona prostě palec necucá, vždyť to není vidět :D

Ráno jsem zase ztratila hlas. Sípu. Myslim že Majda z toho těží. Nemůžu křičet :) Ale po včerejším tichým zásahu z mý strany, kdy ona měla hysterák zas jak víno a já musela jen mlčky klidit následky se dneska opravdu snaží. Už sama chodí ze schodů, sama si zase chodí na záchod. Jo a přišlo nám odrážedlo. Máme moc velkou radost. Majda trénovala skoro celý den doma v obýváku. Pozdě odpoledne jsem nevydržela a i přes horečku s ní vylezla aspoň před barák. Přivezli nám zrovna novou "kůlnu". Plechovou. Nic moc parády neudělá ale poslouží. Dědeček koukal jak Majda drndí na odrážedle a moc se mu líbilo :) Jsem ráda že se to obešlo bez výčitek do čeho cpu peníze. Vim že to není to nejdůležitější co bysme měli pořizovat. Nicméně i Majdě uplavalo spousta hraček. Spousta věcí na ven a brzy bude mít narozeniny. A tohle je jeden dárek k narozeninám :) Předčasně. Až bude sněžit, tak si ho tolik neužije :)
Auto. No dopadlo všelijak. V servisu to napojili na počítač a zjistili že jsou tam vyzkratovaný nějaký válce. Předem se omlouvám za moje technický znalosti, v autech se fakt nevyznam. Jsem ráda že to umim řídit :) Pán to nějak vynuloval a říkal že to bude dobrý. Táta vyjel ze servisu a kontrolka sice nesvítila ale zase začala problikávat. Prý je to auto v dobrým stavu a že snad jen vyměnit nějakou svíčku či co. Nevím podrobnosti. Pod vlivem horečky jsem je skoro všechny zapomněla. Tak jen finále. Táta s tim jel domů, na albrechťáku mu to chcíplo. Už nenastartovalo. Dojel na setrvačnost až do vesnice. Dojednal odtah (brouček můj žlutej malej). Pak se zjistilo že když je to studený tak to startuje. Ale i tak to do servisu odvezli. Tam si to nechávaj přes noc. Vymění tam nějakou tu svíčku a budou s tim nějakou dobu jezdit po okolí aby zjistili co tomu je. Jeslti je to fakt už v pořádku. Snad se to podaří a bude jezdit. Ještě by potřeboval pořádně vyčistit ventilátory, protože z nich vypadává bahno. Jen nevim jak moc to spěchá.

2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Aha, tak o autu čtu tady. Nic moc, co? Tak snad přijdou na to, v čem je problém.
Je dobře, že má Majda taky nějakou radost. Po tom, jak brečela kvůli vodě, by Ti to snad ani nikdo vyčítat nemohl, že jsi jí koupila odrážedlo. A jak píšeš - ve sněhu si ho jaksi už neužije...
A ta ČB fotka je moc pěkná :-) :-)
K.

Talpinka řekl(a)...

hele ona ho třeba využije i v zimě.. uvidíme jak jí to bude pořád bavit.. ale místo předního kola se dá k tomu dokoupit lyže což mi přijde teda super :) alternativa k bobům a saním :) jen jestli ježíšek bude mít volné finanční prostředky na tak rozsáhlou přeměnu vozovýho parku :) už teď čekám co to auto bude stát :(