středa 22. září 2010

22.9.2010



Majdička šla dneska po třetí do školky. Včera večer mi tu předvedla hysterický záchvat že do školky nepůjde, ale dneska odešla s usměvem a poskakovala jako kobylka za dětma. Až to přišlo paní učitelce k smíchu :) Jak se tam těší :) Já pak naložila do auta Ferdu a vyjeli jsme na veterinu na očkování. Vyfotila jsem si tam ceduli, abych věděla kdy tam jsou. Nikdy si to nepamatuju a musim tam jezdít na dvakrát. Pak jsem došla koupit ty šalvějové bonbony a čaj. Snad to pomůže. Krk pořád bolí a zas se mi začíná dělat rýma. Mamka do mě hučela proč si nedojdu k doktorovi na krev. Jenže já když jela do Frýdlantu tak už jela sanitka s odběrama do Liberce. Potkala jsem je pod Větrovem. Musela bych vstát podstatně dřív a vypravit Majdu taky dřív. Zítra je tam odpoledne, to se s odběrama nečapu. Leda v pátek. Majda půjde zas do školky tak uvidim jak mi bude. Dneska se léčim. Dala jsem si po obědě i dvouhodinový spánek. Na práci na zahradě jsem se dneska vykašlala. Ale zas jsem vzala do ruky foťák. Koukala jsem na děti na zahradě, ale ty fotky nejsou moc použitelný. A pak jsem zkoušela fotit s makropředsádkou kterou mi včera poslal jeden pán z aukra. Bohužel mi poslal špatný rozměr než jsem chtěla, tak jsem jí měla pouze přiloženou, nenašroubovanou, ale řekla bych že to funguje. Na pokusy s makrem jsem zas vylovila naše prstýnky. Kromě srovnání horizontu ta fotka nebyla vůbec oříznutá a prstýnky fakt obrovský. Měla jsem radost :) S pánem jsem se dohodla že mi pošle nové předsádky, se správným rozměrem a já si můžu jako satisfakci za nepříjemnosti vybrat jeden filtr ještě zdarma. Až mi pošle (předpokládam do pátku) nové předsádky tak mu pošlu ty menší.
Přijde mi to super. Ušetřila jsem x tisíc za makroobjektiv :) i když po něm taky toužím. Snad někdy :)
Fotky dám pozdějš. Teď mi to nejde

Žádné komentáře: