středa 15. září 2010

15.9.2010


Tak je to tady. Ráno jsme vstaly včas. Bodejď ne. Já se celou noc budim nervozitou abych slyšela budík. Ještě se do střechy opírá ošklivej vítr, prší... no nádherné počasí :)
Oblíkly jsme se, učesaly, nasnídaly, popovídaly a pošupajdily do ŠKOLKY!
Majda se těšila. Pořád opakovala že tam chce spát. Hned první den. Chce spát s dětima :)
Nepláču ale pocit je zvláštní. Vybalili jsme tam věci, uklidili na místo a já odešla. Majdička juchala, usmívala se, jen krátce před mym odchodem se mi jako že stydlivě omotala kolem nohy. Ale to ona je jen taková herečka. Obávám se že po mě ani nevzdychne :) Miluje děti a společnost.
No zaplatila jsem a teď jen čekám až pojedem do Frýdlantu. Míša mě vezme a mamka jede k holiči tak pojedem ve třech. Jedu na kontrolu. a už mi přišla sms tak frčím :)

Jsem doma. Prý ještě tak dva tři dny klidu a budu OK :) Byla jsem hotová během minuty. Nebyl v čekárně nikdo.
Pro Majdu si mam přijít nějak mezi půl třetí a třetí....
Je zvláštní že když trpíte doma ponorkou, toužíte tolik po samotě a jen tu samotu získáte, tak stejně jste v myšlenkách s tím, koho jste chtěli aspoň na půl hodinky dostat z domu :) Zní to hrozně.
Už se těším, až mi bude vyprávět co všechno prožila a co s dětma dělala :) Jak jsem toužila po tichu, tak se teď fakt těším na to její štěbetání :) A jen doufam, že se nepletu a že to zmákne na jedničku :)

Jdu uklízet :)

_______________
zase s dvoudenním odstupem to tu dopíšu, protože si to ten den prostě zaslouží.
Majdičce se ve školce moc líbilo. Paní učitelka jí div musela přemlouvat aby se zvedla od malování a šla za maminkou domů. Pravdou je že informace - jakékoli - jsem z ní dost tahala. Bylo toho na ní hodně nového. Něco říkala že jeden chlapeček jí ubližoval ale vlastně z ní nevypadlo jak. Takže kdo ví. Jen v noci pak plakala že jí někdo nechtěl někam pustit. Nevím jestli boj o klouzačku nebo něco podobného. Nebylo jí rozumět. No holt jako jedináček přichází na to že i jiné děti něco chtějí a že je potřeba se domluvit. Snad to zvládne všechno dobře a bez nějakých psychických traumat :) Zatím jim nic nenasvědčuje :) byla fakt ráda že je s dětma. Prej před spaním sice trošku povídala (asi nejsou zvyklý) ale pak nakonec usnula :) Takže to zmákla hned na poprvé i se spinkáním.
Dokonce mi říkala, že sama, bez paní učitelky, chodila i na záchod. Protože tam maj takový ty malý záchůdky a tak aby se nepočurala :) Jen nechápu proč doma potřebuje pořád mojí asistenci nebo minimálně přítomnost. Holt má maminku vycvičenou.
Večer jsme na oslavu prvního dne ve školce spolu dělaly palačinky a daly jsme si do trumpety :)

2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Určitě to zvládne v pohodě, neboj :-)
K.

Anonymní řekl(a)...

Zdravíme jablíčkovou školkařku -Majdi ty jsi už veliká holka, no fakt...strašně to letí, pac a pusu a ať se ve školce daří. Tetka BC od Holomóca:-)