středa 29. září 2010

29.9.2010

Dneska jsem Majdu do školky neposlala. I když je středa. nějak se mi ještě nezdá ta její rýma a venku je pořád pršavo, zamračeno a zima a při představě že jí zase povlečou ven, třeba prostydne a zas tu lehne... no a já začínam smrkat. To se dalo čekat že mě zase nakazí. Je tak kontaktní. Pusinkuje a pořád chce chovat. Milé že. Ale ty bacily už mě štvou. Psala jsem Katce že ač jsme dohodnuté na zítra na výlet, že to musím zase zrušit. Už mě to fakt štve jak nám to nikdy nevychází. Ale přece je nenakazim.
Jinak den byl takový plus mínus. Mínus bylo to že mě Majda týrala ráno už od čtyř hodin! To je pro mě teda katastrofa. Asi už mě učí jak budu vstávat do práce. Hrozně se mi to krátí. Za měsíc mi končí mateřská.
Cosi se povedlo, ale o tom se tu nechci ještě rozepisovat. Náhoda jako prase a vyšlo to :) Víc doplním až se o to z očí do očí podělím s konkrétní osobou. No a stejně to potřebuju ještě na sto procent potvrdit příští týden :)

Žádné komentáře: