pátek 24. září 2010

24.9.2010

Dneska byla Majdička zase ve školce. Moc se jí tam líbilo. Těšila se. Ale stejně si neodpustila pak vběhnutí do náruče a uplný opusinkování maminky :) měla radost i že mě vidí :) To je tak šťastnej človíček. Umí se tak krásně radovat ze života. Nebe mi jí seslalo :)
Dneska si hráli prej ve školce na kadeřnici. Tak se mi Majdička vrátila domů s krásným novým účesem. Vzadu měla vlasy rozpuštěný a zepředu vypadala jako indiánka :) Ale moc roztomilá :)
Asi mi upadnou ruce. Pořád chce pochovat :)
Jo a děsně mě zlobí internet. Už třetí večer to blbne. Přes den to běží a večer to umírá :( nevim proč. Ale děsně mě to štve. Asi se neumím tak radovat ze života. Včera jsem nahradila práci žehlením ale dneska už bych to potřebovala dodělat a internet funguje jen po chvilkách :( To se mi může stát že se v práci seknu a už se mi tam nepodaří vrátit :(
Jo a náš dědeček má dneska svátek :) to je teda pozitivní. Rozdělil se s námi o bonbon a dokonce i nějaký dortík se konal. A to jsem si teda dala :) Na nervy s internetem vynikající terapie :D

Žádné komentáře: