pátek 1. října 2010

1.10.2010

Pátek. Copak jsem dělala v pátek. V pátek jsem dělala pokus s napařením těla ve vaně. Že prej je to účinější než v posteli říkal strejda Krakonoš. Popravdě už to nikdy neudělám. Zlatá postel s paralenem. Vylezla jsem z vany, s těží jsem si stihla oblíknout župan po osušení, vylezla jsem z koupelny a už jsem se jen chytala schodů a rotopedu s jedinou myšlenkou - nemůžeš tady omdlít, Majda by se šíleně bála...... nevim jak ale uplně po tmě jsem se dostala na gauč kde jsem lehla a čekala až se mi zase vráti krev do mozku. Uplně to v té cévě chrčelo. Divnej pocit. Do toho po mě Majda skákala a dožadovala se pochování a já jen polohlasem zvučela teď ne.
Je to hroznej pocit když tu není nikdo kdo by věděl že má zvednout nohy po pádu, kdo by utěšil to dítě který nic netuší. Nevím jak tohle řešit, ale vim že zůstanu u krátkého sprchování.
Taky jsem připravila Mirce věci a postýlku na odvoz. Prej riskne to že bych jí nakazila a odveze si ty věci aby si to mohla přebrat a věděla co jí ještě chybí. Jsem ráda že se mi tu udělá místo.
JO a mamka si měla dneska vybrat ze vzorníku lin. To je teda ukol. Nějak ty lina nesplňujou uplně představu aby to pasovalo... no má čas do pondělí.

Žádné komentáře: