neděle 17. října 2010

17.10.2010


Neděle - že by od slova nedělat? Ne však u nás. Nějak jsem chytla náladu a od rána uklízim. Prachu už pěkná hromádka, prádlo se kupí že pomalu nejde zavřít prádelní koš, nádobí v kuchyni už zakrylo celou pracovní desku včetně dřezu a dalších odkadových ploch. Prostě pro zachování zdravého rozumu bylo potřeba s tim zatočit.
Udělala jsem si i trochu pořádek na pracovním stole, z čehož mam fakt ohromnou radost. Protřídila jsem odložené papíry, vyhodila jsem skoro všechno a jen pár kousků postoupilo do šuplíku k dalšímu uchování. Jsem zvědavá až budu třídit ten, kolik toho zbyde :)
Pořád je co dělat, ale dneska už hodlám jen žehlit. Za chvíli pověsim třetí pračku prádla a nerada bych tu měla zas hromadu až po strop. Bohužel nějaké zásoby, jen asi dva koše, mám :)
Majdička mi dneska vyprávěla. Že prý má dvě maminky. Ta druhá maminka má titílko, rozuměj tílko, a spadla do sklepa. Ale ona vyleze a přijde nahoru. A přinese brambory :) Tak jen říkám bezva, budeme mít zase společnost :)
Jo a pří uklidu jsem našla minikameru. Tak jestli od ní najdu i kabel na propojení do počítače, tak by v dnešním dnu mohlo být i video. Ať má Majda vzpomínku, jak jí to ohromě sluší při cucání palce :)

Žádné komentáře: