pátek 29. října 2010

29.10.2010



Ráno se mi podařilo nezaspat. Bohužel už se mi nepodařilo nevzbudit Majdu. Stěhovala se ke mě tak půl hodiny před budíkem a tak ho řádně slyšela. Nechtěla poslechnout že má ještě spát, nebo že si může jít lehnout k dědečkovi. Zabejčeně se začala taky převlíkat z pyžama. To byla motivace k oblíkání. I s punčocháčema se pěkně prala - jen aby mohla jít s maminkou do práce. Kdyby dědeček nakonec nevstal, tak se mi snad odejít nepodařilo.
V práci dobrý. Zvládla jsem dokonce i nějaké objednávky od zákazníků. Ale trvá mi to. Naštěstí zatim všichni říkají jen že je to normální. Že třeba i tři měsíce mi to bude trvat. A pak že to půjde rychlejš. Jsem ráda že jsou trpěliví :) No a pomáham s fakturací. Zadávat řidiče na rozvoz zboží, opravovat faktury. Tisknout. Kéž by to tisklo. ale prý do čtrnácti dnů bych mohla mít tiskárnu co nezlobí.
Odpoledne jsme s Majdičkou jezdily venku na kole. Předháněly jsme se, která bude rychlejš u popelnice nebo naopak u vstupní branky na zahradu. Teď už ven nemůžem. Přijeli znovu linaři. Udělat podlahu v garáži a v chodbě položit lino. Prý to musí zatvrdnout než na to půjde šlápnout.
No a tak jsme trávili večer doma a dělali kramosti (kraviny + hlouposti) :)
Jen malý doprovodný komentář k fotce - taška je na zvíře velikosti našeho psa - živá váha cca 3kg. Majuška, t.č. 14,5 kilo :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-D:-D Talpi ty kecáš, buď jsi Majdu zmenšila nebo máš doma dobrmana :-D Super fotky, líbí se mi ty barvy, opět... :-)

Katka řekl(a)...

Taky se mi moc líbí barvy fotek, co děláš. Moc pěkně se na to kouká.
K.