čtvrtek 21. října 2010

21.10.2010




Dnes poprvé v práci. Jen na tři hodinky. To jsem ani nečekala. Šlo o to, přiblížit mi nějak zdejší provoz, ukázat mi dva programy ve kterých dělají. Jeden je ještě v DOSu a druhý teda mi byl sympatičtější :) Ale tak snad to zvládnu. Myslím, že největší kumšt bude proniknout do zaběhnutého fungujícího systému. Toho jídla je vcelku dost a objednávky v takovém rozsahu jsem vlastně nikdy nedělala. V bývalé práci jsem objednávala snad jen cédéčka a pošetky :)
No jsem na to zvědavá. Paní ředitelka si myslí že to zmáknu za ty tři dny co budu mít příští týden nalejvárnu. Je vidět že do mě vkládá velké naděje :D Tak jen - snad jí nezklamu.
Majdičku dneska hlídala babička. Prý se pořád ptala.. a proč maminka musí do práce? A proč je v práci? No rozum jí to nebere ani kdyby se snad na hlavu postavila, jak je vidět na fotkách :) (přidám až bude chvilka)

Žádné komentáře: