sobota 30. října 2010

30.10.2010

Sobotní dopoledne jsem prospala. Majdička mě sice budila asi v šest ale pod vlivem pohádek, naservírované snídaně a proseb maminky, nechala mě válet se až do půl desáté. Můj sen spát do desíti se pomalu ale jistě blíží :) Bylo to úžasný.
Když jsem se vyhrabala z postele, tak jsme se šli podívat ještě dolu, ale babička s dědou tam nebyli. Tak jsme jen vyvenčili Ferdu a pohráli si s narozeninovou kuchyňkou a šli jsme zase nahoru. Tam uvařit oběd a Majda spát. Před druhou hodinou přijel Šimon. Majda se moc těšila. Myslim že fotky mluví za vše :)
Počasí bylo vcelku fajn, až na ten vítr. Tak jsme vylezli i na zahradu. Šimon pomohl dědečkovi se dřevem a já s Majdou pobíhala přeb barákem s firstbikem. Musela se trochu vyběhat.
Myslim že nic zásadního se nestalo.

Žádné komentáře: