pondělí 4. října 2010

4.10.2010



Tak moje týdenní snažení bylo dokončeno :) Nechápu že některé pozemské bytosti dělají takový výtvor - úžasný a báječný :) - jeden večer. Mě to prostě trvá.
Je teda spíš na jaro a chci jí vymyslet ještě nějakou ozdobu. Teda já bych ani nechtěla, ale Majda si vyžádala kytičku a nějak ještě netuším jak se to dělá :D Tak uvidíme co ze mě vypadne... ale dneska budu spíš žehlit než háčkovat :)

5 komentářů:

Katka řekl(a)...

Je super!!! Vidíš, jak Ti to jde :-) Kytičku se taky naučíš, neboj :-) :-) A Majda je tedy fakt "nadšená modelína" :-) :-) :-) :-)

K.

Anonymní řekl(a)...

Koukám a gratuluju, na tohle můj mozek asi nestačí :-D jsi šikovná a už se těším na další výtvory, třeba pak budu objednávat u tebe :-) BC

Petra řekl(a)...

Moc krásná čepička a hlavně modelka! ;-) Petra

natyi řekl(a)...

Talpinko jseš šikulka,Tobě jde snad vše...Majdě to moc sluší,krásná holčička!

Talpinka řekl(a)...

Jéje vy jste na mě hodný :) Jestli mi jde všechno si nejsem vůbec jistá. Tohle je uplně to nejjednodušší co se asi dá uháčkovat :D ale zkoušim něco dalšího tak třeba za půl roku to dodělám :D
Díky moc :)