pátek 15. října 2010

15.10.2010


Ráno jsem se probudila, teplota je asi fuč. Přes hleny ale nemůžu dýchat. Tak sotva mluvim. Majda ovšem stále pokouší mojí trpělivost jak to jen jde. Kdy tohle přejde? Přejde to? Co má člověk dělat když trvá na nějakém ukonu a ona prostě odmítá a směje se mi do očí? Mam nadávat? Mam odejít a nechat jí tady na osm hodin během doby co budu třeba pak v práci? Mam použít násilí, facky? Já fakt už nevim. Přijde mi že nepomáhá absolutně nic a tak jen doufam že se umoudří a že mě nebude týrat. Mluvim jak kdyby byla satanka. To asi ne. Ona je vcelku hodná. Byly jsme dneska u paní doktorky na tříletý prohlídce. Moc hezky spolupracovala. Četla obrázky, říkala básničku, resp jí zazpívala. Dělala dřepy, stála na jedné noze. Barvičky taky předvedla všechny.... ale příkaz musí dát někdo cizí.... NIKDY ne maminka. No ten podzim trošku depresivně působí a tak se v tom topím, nicméně jsem ráda že se vyvíjí tak jak má a že na to máme i razítko :)
Ještě musím zavolat do práce. Kdy mam v pondělí přijít. Nějak mam vnitřní pocit, že si mě pozvou na pátou a zdechnu hned v pondělí :)

Vnitřní pocit selhal :) právě jsem tam volala a říkala mi paní, že lidi ze Šumperka co mě maj zaučit přijedou až v pondělí 25. ale bylo by potřeba abych se trochu v tom systému už orientovala. Tak bude stačit když přijdu ve čtvrtek! 21.10. - a na devátou. Nemusim vstávat tak brzy!!! Juchů. A myslim že se stihnu i pořádně vyléčit a taky Majdu si pohlídam.. a mam zase o pár dní delší mateřskou :D Já mam fakt radost že jsem našla práci, ale ještě větší radost mam že do ní nemusim hned :D

A ještě něco dodám pro dnešek. Máme odvoleno - i do senátu i do místního zastupitelstva. Dědečkovo starostování se chýlí ke konci. Ani nezastíráme že se všichni těšíme.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-):-):-) no vidíš, někdy jsou pocity klamající...tak zažeň bacila a hurá do procesu! BC

Katka řekl(a)...

S Majdou neporadím. Mám doma to samé a hned 2x.
Tak to je fajn, že se stihneš ještě vyležet a pak že nemusíš hned na 5. hodinu. To stihneš i tu kadeřnici, co jsi chtěla :-) :-)
K.