středa 13. října 2010

13.10.2010


Byla jsem u doktora se vzorkem a pak už jen celý den doma. Mamka se mi smála jak jsem spěchala a odmražovala okna :) Zima klepe na dveře. Škoda že tak brzy. Nešla elektrika. Dost se to tu ochladilo. Zapli to až někdy v půl páté odpoledne? No asi. Slibovali do tří ale trvalo to dýl. Ještě že má táta plynovou plotýnku v garáži. Uvařili jsme si aspoň polívku k obědu. Celé dopoledne byla mlha jak trám. POslední dobou bývá pořád. Fakt by se dala krájet. Večer když mlha padne, není vidět ani na tu křižovatku co mam kousek pod okny. Jen světlo jemně prosvítá. Aspoň mě neoslňuje když zapomenu zatáhnout žaluzie. S Majdou jsme využily odpoeldního sluníčka a vyjely na firstbiku. Ona byla teda děsně líná a tuze nechtěla. Pořád zkouší mojí trpělivost. Na kterých věcech budu trvat a u čeho jí rozhodně nebudu přemlouvat. Dnes jsem přemlouvala a to tak, že jsem jezdila na firstbiku sama. Třikrát z kopce. Šla okolo paní a já jela z kopce a dítě mě řezalo přes záda klacíkem s ohromnou radostí. Pak už mě od toho bolela sedínka :) a taky ten klacek nebyl zrovna to pravé ořechové, tak jsem šla uklidit kolo zpátky do kufru a hle, Majda si to rozmyslela. Přejela nakonec půl vesnice. Okoukla jsem druhou půlku kde řádila voda. Silnice poškozené, lávky pryč, jeden barák stojí na železné konstrukci protože mu uplavalo přízemí. Kdysi tam bydleli máminy známí z práce. Ale mam pocit že říkala že to prodali. Tak ještě že tak. Nevim jestli se to nebude muset zbourat. Možná bude stačit udělat nový obvodový zdi... kdo ví. Nejsem stavař ani statik.
Když jsme se vrátili, tak jsem pomohla tátovi složit hromadu dřeva na zimu. To píšu s denním spožděním, protože to má hned následující den dohru :(

Dneska nám přivezli nábytek z Polska. Ne teda obývák jak jsem si myslela, ten je prý z jiného obchodu a je na objednávku a bude později, ale přivezli nám ten stůl se šesti židlemi a pak nějaké vybavení do místnosti kde bývala knihovna a přespávali hosté. Tak až strejda Krakonoš bude chtít přijet, už tu na něj čeká jedna výborná příjemná postel :) Momentálně teda stojí v kuchyni, ale předpokládám, že než bude kuchyň hotová, tak toto bude nastěhováno na své místo určení :)

Žádné komentáře: