úterý 13. července 2010

13.7.2010


Mám děsný skluz na blogu a je mi z toho stydno. Ale vedra jsou fakt příšerný. Dneska je i takový dusno že se mi špatně dýchá. Vypadalo to nadějně, že přijde bouřka, ale kde nic tu nic. Skončilo to odplutím mraků a jedním hromem v dáli.
Fotit se snažím ale asi jsem některý den i vynechala tak to nebudu hrotit. Stáhnu nějaké video z mobilu co jsem ukořistila u bazénu, kde jsme naložení v každý volný chvilce. Fotky doplním zpětně bez textu. Nebudu se rozpomínat. Mozek mi moc neslouží. Zbouchla jsem misku zmrzliny a stejně to moc nepomohlo. Mám větrák v okně a vzduch se tu stejně moc nehýbe.
jo ale něco ke dnešku napíšu. Babička má od včera dovolenou. Sice o ní zapomněla všem okolo říct a připadala jsem si jak blbec když jsem se jí v neděli ptala jeslti má ranní a ona přitakala že ano.. nevim proč to dělá.. samotný to vadí když jí neřeknu že někam jedeme ale sama neřekne nikomu nic. No ale k věci. Dneska jsme se vcelku zasmály. Hrály jsme s Majdou a babičkou člověče nezlob se. Zkoušely jsme jeslti by ot Majda pochopila. Samozřejmě figurky se jí líbily, kostku švihala babičce do obličeje taky s velkym nadšením a tak babička pořád trpělivě vysvětlovala - musí ti padnout šestka ... a Majdička zaklonila hlavu, podívala se na strop, zaostřila do dálky a volá: "už jí vidííím, už padá šestka" :D no a kostku v ruce nepustila :)
No a pak ještě něco ve zkratce... ženské osazenstvo této rodiny donutilo dědečka aby si zajel už včera k doktorovi. Nějak se nemohl o víkendu ráno nadechnout tak aby ho radši preventivně prohlídli. Dneska musel znovu na odběry a zítra by měl jet na internu pro budíka. Tak snad to bude všechno dobrý. Ty vedra nedělají dobře nikomu.

Žádné komentáře: