čtvrtek 22. července 2010

22.7.2010




Majda má dneska svátek. Popřáli jsme jí hned ráno. Největší uspěch měla asi její nová žížala Julie. Tu si nějak vysnila když jsme byli naposledy ve Frýdlantě a tim že má přijet zítra Julinka na návštěvu tak Julinka jako Julinka a tahle i zpívá. Byl to fajn klidný den. Jen to vedro je hrozné. Spadlo sice asi dvacet kapek, zahřmělo, ale dusno na padnutí pořád. Tlak se houpe.

Dneska jsem měla k ránu fakt hroznej sen. Takovou noční můru. Zase jsem se vzbudila uplně spocená. Nechápu, že to bylo tak živé. Doufam jen že se to nestane.
Dívala jsem se z okna, poslouchala zprávy v televizi a tam hlásily, že se hrozně kazí počasí, ať jsou lidi opatrní. No a jak jsem se dívala z toho okna, tak najednou v dálce vidím, jak se velkou rychlostí přibližují čtyři menší tornáda od Liberce. Bylo to fakt hrozně živý. Pohybovaly se směrem na sever a tudíž přímo na nás. Doprava, doleva, zase doprava a najednou se nám přehnaly přes dům. Odlítly nám tašky ze střechy a praskl kus stropu podél okna. Hrozně mě to vyděsilo (v tom snu, ještě jsem o sobě nevěděla) a začala se schánět po Majdě. Nemohla jsem jí zaboha najít. Pak jsem koukala zase z okna, tentokrát z přízemí a viděla jak některý sousedi utíkají ze svých obydlí aby se zachránili? Aby na ně dům nespadl? Chtěla jsem je slyšet a tak jsem otevřela okno. Pak jsem viděla jak se vrací ty tornáda (pořád tady kroužili, protože bydlíme v ďolíku) a chtěla jsem ho hodně rychle zavřít ale nešlo to kvůli tomu prasklému stropu. Nějak se to muselo zkřížit.. utekla jsem do místnosti a v momentě kdy padal kus domu jsem se probudila.
Jak člověk dojde k takovýmu snu? Byla jsem z toho fakt vyklepaná. Včera jsem se teda dívala na zprávy... u nás hlásí vedra, bouřky, a v jižní Americe prej napadlo hrozně moc sněhu, je tam šílená zima.. možná se mi to nějak spojilo a můj mozek vytváří katastrofický scénáře. Fakt tomu nerozumím.

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Ještě jednou vše nejlepší Majdě k svátku.
Tedy Ty máš ale sny... Brrrr... Ale určitě to bude z těch zpráv.
K.