čtvrtek 8. července 2010

8.7.2010



Pro dnešek jen dokumentačka našeho pečení s Majdou. Teda až finálního výtvoru. Základem byla krabička z Polska kterou si Majda v místním tescu vyhlídla a dopadlo to super. Snědeno bylo všechno, Majda nejvíc ocenila tu polevu :)
No a kromě mufinů které jsou takové veselé a pozitivní měl být tento den ještě v něčem pozitivní. Ovšem od jisté doby nad ním člověk přemýšlí spíš se smutkem v mysli. Je to tak. Přesně před pěti lety jsem se vdávala. Na Frýdlantské radnici. Tam co jsem fotila Mirku. Je to pár dní. Třásly se mi tam kolena a slzy tekly když jsem si to uvědomila - nicméně jen chvilku. Bylo potřeba zachovat trochu profi výraz. Byla to jedna z mých velkých zkoušek. Jak dobře to ustojím. No ale o tom konkrétně tenhle den nebyl. Tenhle den jsme si měli s Tonánkem užít, oslavit. Chybí mi pořád.

Žádné komentáře: