úterý 20. července 2010

20.7.2010


Hamba mi. Znovu píšu - dnesk bez fotky. Nějak nebyla příležitost. Byly jsme sice s babičkou ve Frýdlantě, ale proběhlo to tak nějak na rychlo, hlavně dojít někam podívat se po šatičkách na Majdu. Babička jí chtěla udělat radost. No a objednat nějakej dortík na čtvrtek. Sice má jen svátek a ne narozeniny ale už nám dochází inspirace co pořídit. Už dostala tolik věcí předem.
Marně dumám, co jsme dělali odpoledne. Chyba mi. Kdybych měla fotky tak bych si vzpomněla. To mam za trest :)
Jen si pamatuju jak byla Majda pubertálně vysmátá, jak dělala vylomeniny. Její záchvaty smíchu. Dneska už vypadala uplně stoprocentně zdravě.
Už vím co jsem dělala. Vzpomněla jsem si asi po dvou hodinách. A protože ta fotka souvisí s touhle činností, tak byť jsem to vyfotila o den později, tak jí přidám k tomuto dni :) Zkoušela jsem totiž vyrobit vlastní domácí nažehlovačku - na tiskárně na speciální papír který jsem pořídila už před dvěma lety. Jsem teda poučená že je potřeba obrázek řádně vystřihnout a opravdu si s tim dát práci a ne přiložit jen obdélníček :) Taky je dobré dát si pozor na Ferdy chlupy, ale ty na dálku nejsou vidět :) No a konečně - to tričko není čistá bavlna. Čekala jsem že se to třeba nepovede tak jsem nechtěla ničit pěkné tričko. Proto jsem to zkusila na něj. A řekla bych že mu dost stoupla hodnota :)

Žádné komentáře: