pondělí 26. července 2010

26.7.2010





Mám spoustu momentek. Samou Majdu. Původně jsem myslela že půjdem na výlet, byla jsem s někým dohodnutá, ale nějak na to asi zapomněl nebo co, nestálo mu za to napsat ani sms a protože jsme na něj čekaly doma vcelku dlouho, kdyby náhodou už dorazil, tak jsme nakonec doma zůstaly až do večera. Našly jsme si jinou zábavu.
Majdička zas tancovala s Míšou, zkoušeli jsme kabát od tety Zuzky co dovezla po Julince. Opravila jsem mu rukávy, byly tam prasklé gumičky. No a taky jsme vymyslely křídy. Přemýšlela jsem jestli jít na silnici ale nakonec vyhrál betonek na naší terase. Odvážně jsme tam namalovaly sněhuláka :) nějaké ovečky s beranem a hlavně budku co v ní bydlí Myška Hrabalka, Žabka Kuňkalka, Veverka Čiperka, Zajíček Ušáček a samozřejmě i Hloupý Medvěd :) Majdičce se krásně povedl had s modrýma očima a modrou hlavou. Posbíraly jsme maliny, jahody a dokonce i dvě borůvky! Už konečně začínají modrat :)
Jo a poslední fotka. To dědeček pracuje na zimní zahradě. Vybourává zeď kterou kdysi tak poctivě stavěl. Jediná rovná která se mu povedla i s krásnou omítkou - z jedné strany. Na druhou nebyl čas :)

Žádné komentáře: