úterý 6. července 2010

6.7.2010
















Včera jsem nechala foťák uplně zahálet. Jediná chvíle kdy jsem se ho dotkla byla když mi překážel na stole, že jsem ho posunula o kousek dál. Ten nezájem jsem mu musela dneska vynahradit, tak snad se na mě už nebude zlobit.
Ráno jsme podle domuvy vstali tak abysme na devátou vyjeli s dědečkem do Polska. Ten byl teda překvapený a teprve vstával. Myslel že si to rozmyslíme. V noci totiž dost pršelo, všude bylo mokro, zataženo.. nám to s Majdou ale nevadilo. Nakonec jsme tedy vyjeli. Poprvé jsem jezdila po Polsku. Dobře, ještě na svatbě v Zawidowě ale tam jsme nepotkali jediný auto :) Když jsme si to tam trošku prohlídli (dědeček si myslel že se tam víc zorientuju ale musim říct že se mi to vůbec nepodařilo) tak jsme se přesunuli na můj popud ještě na tržnici omrknout za kolik mají třešně. Koupili jsme nakonec asi půl kila a k tomu pár meruněk a v tom se spustil takovej déšť že nám zpřetrhal plány abysme dojeli koupit na čtvrtek nejen pro kluky něco na gril. Stáli jsme tam dost dlouho tak dědeček říkal že už pojedem domů na oběd. No a protože je státní svátek a mamka i brácha jsou samozřejmě v práci (nechápu tu firmu a hlavně její odbory že to dopustěj - prý němci svátek nemají tak češi taky ne :( ) tak jsme trávili odpoledne s dědečkem.

Žádné komentáře: