středa 14. července 2010

14.7.2010










Cirkuuuussss!!! Terka měla tenhle super nápad, i když v tom vedru jsem uvažovala jestli opravdu tak super je. Nicméně Majda byla nadšená, tleskala jako o závod. Hned na začátku jsem měla pocit jestli z ní nebude cirkusačka protože když ostatní děti udiveně koukali že se spustila hudba a přichází nějaký pán tak Majdička si stoupla na zahradní plastovou židličku na které měla sedět a začala do rytmu hudby vrtět zadkem a hlasitě juchat :D Byla moc nadšená z projíždky na poníkovi, že může klaunovi hodit do sítě balonek... a když na konci představení nabízeli že se můžou děti projet na velbloudovi tak byla rázem pro. Nevěřila jsem tomu že tam bude chtít sedět, že nebude zelená, že nebude brečet - ale holt v tomhle po mamince není. Odvážná je po taťkovi. Je hned pro každou srandu a náležitě si jí užije. Akorát když chtěla ještě kolem krku anakondu aby jí s ní vyfotili tak to už jsem nedovolila. Nezdálo se mi to moc bezpečný. Co kdyby si jí ta obrovská hadice spletla s malym zajíčkem :)

Žádné komentáře: